نمایش 1–18 از 784 نتیجه

وی جی استور با پشتکار 6 ساله در زمینه خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز ، دیگر بازی های موبایل و جلب رضایت هزاران مشتری خیال شما را در خرید اکانت کلش آف کلنز و فروش آن آسوده میکند.


چرا وی جی استور ؟

خرید اکانت کلش اف کلنز از ما :

در وی جی استور شما نه نگران تحویل اکانت از فروشنده خواهید بود و نه نگران گرفتن پول خود از خریدار این مشکل با واسط یا ادمین سایت وی جی استور کاملا حل شده است .
ادمین اکانت را تحویل گرفته و در مطمئن ترین حالت به شما تحویل خواهد داد .

مجوزات وی جی استور :

وی جی استور تمامی مجوات لازم برای فروش بازی های آنلاین را داراست و با پشتوانه 6 ساله در این زمینه و البته انجام بیش از 2000 معامله موفق در زمینه خرید اکانت کلش اف کلنز به شما این اطمینان رو میدهد که با خیال راحت اکانت خود را سفارش دهید .

برای اطمینان بیشتر :

برای اطمینان بیشتر شما مشتریان عزیز از خرید اکانت و کلن در مجموعه وی جی استور کانالی با عنوان کانال واریزی ها  ایجاد شده و شما میتوانید در آن واریزی های سایت رو تماشا کنید .

گروه وی جی استور به قانونی بودن خدمات خود افتخار میکند و این امکان را برای شما کاربران عزیز فراهم آورده تا کلیک روی دکمه زیر مشخصات کامل ثبت ما در شرکت نماد اعتماد الکترونیکی مشاهده بفرمایید .

خرید اکانت کلش رویال , خرید کلن کلش اف کلنز , تخمین قیمت اکانت کلش اف کلنز ، فروش اکانت کلش آف کلنز ، خرید اکانت براول استارز
خرید اکانت کلش

خرید اکانت کلش

کلش آف کلنز بازی جذاب و دوست داشتنی و هیجان انگیزی که در رقابت با دیگر بازی های موبایلی جایگاه ویژه ای دارد و امکانات و ویژگی های این بازی باعث شده تا بسیار محبوب باشد . در این بازی قلعه خود را می سازید و با پرورش نیرو های خود و از بین بردن قلعه های دشمن غنائم جمع آوری میکنید و پیشرفت خود را تصریح می بخشید . در کلش آف کلنز قبیله خود را می سازید و از دوستانتان و اعضای کلش آف کلنز دعوت میکنید که همراه شما به جنگ گروهی بپردازند .

چالش بازی کلش آف کلنز

این بازی جذاب را اگه از ابتدا شروع کنی زمان زیادی میبره تا به درجه برسی که بتونی از قلعه خودت دفاع کنی یا حتی وارد کلن بشی و نیرو های خوبی داشته باشی یا حتی اگه کلن بزنی کسی وارد کلنت نمیشه چون حتی نمیتونی رک پر کنی یا نیرو ارسال کنی برای اعضا

خرید اکانت کلش آف کلنز

برای اینکه بازی کلش آف کلنز را از ابتدا شروع نکنیم و بسرعت وارد رغابت بزرگ و مهیج کلن های کلش آف کلنز بشیم باید خرید اکانت کلش آف کلنز را انجام دهیم البته این امر بسته به اینه که اکانت مناسب خودمون رو پیدا کنیم
برای خرید اکانت کلش آف کلنز
برای خرید اکانت کلش آف کلنز باید مواردی رو رعایت کنیم تا در خریدمون دچار اشتباه نشیم . ابتدا مرجعی که برای خرید اکانت کلش انتخاب میکنیم حتما باید سایتی مطمئن باشه خرید از کانال های متفرقه و نرم افزار های مثل دیوار رو فراموش کنید و دوم اعتبار ساید در مورد مدت فعالیت و البته مدت مجوز فعالیت بستگی داره وی جی استور تقریبا 7 ساله که این خدمات رو به کاربرانش به بهترین نحوه ارائه میده و همیشه با نوآوری های جالبی در این زمینه پیشرو بوه تا شما با اطمینان اکانت کلش آف کلنز خود را خریداری کنید .

وی جی استور واسطه معتبر در خريد و فروش اکانت کلش آف کلنز

اگر واسط مطمئن در خرید اکانت کلش آف کلنز نیاز دارید حتما به صفحه تماس با ما مراجعه کنید در این بخش شما شماره تلفن و نام اعضای وی جی استور را مشاهده میکنید بدین شکل از کلاه برداری هم در خرید اکانت کلش جلوگیری کرده ایم از دیگر خدمات وی جی استور پشتیبانی 24 ساعته و فعال با ادمین های متعهد و البته پاسخ گوی آنلاین فعال نیز میشود نام برد در تیم وی جی استور برانیم که به بهترین نحو خدمات خود را به شما ارائه دهیم تا شما در خرید اکانت کلش آف کلنز به هیچ مشکلی بر نخورید .
موضوع مهم در خرید اکانت کلش آف کلنز
تخمین قیمت اکانت کلش آف کلنز وی جی استور با بهره گیری از بررسی قیمت ارز و امکانات بازی کلش آف کلنز این مهم را به بهترین نحو انجام میدهد در صفحه تخمین قیمت کلش آف کلنز شما تمامی مشخصات بازی خود را مثل تان هال ، دفاعی ، تعداد جم و… را وارد میکنید و سیستم بصورت خود کار مبلغ اکانت کلش آف کلنز را تخمین میزند و این به باعث میشود که شما قیمت بروز اکانت را بدانید و هشیار ترید خرید یا فروش انجام دهید
اکانت های تحویل آنی
با ضمانت وی جی استور اکانت بخرید از جمله خدمات و نوآوری های وی جی استور اکانت های تحول آنی می باشد این اکانت ها از سوی وی جی استور تضمین میشود و هر زمانی کوچکترین مشکلی برای اکانت به وجود آمد که البته احتمالش تقریبا صفره وی جی استور پاسخ گوی شما خواهد بود
تیم وی جی استور پشتیبان خرید اکانت کلش آف کلنز شما
داستان و سر آغاز سوپرسل
پشتیبان شما در این نبرد هستیم

همین الان از بین صدها آگهی ، خرید کلش اف کلنز خود را انجام دهید و وارد این دنیای عجیب شوید تیم وی حی استور پشتیبان شما خواهد بود .

با بررسی و مقایسه و همچنین مشاوره آنلاین ما در خرید اکانت کلش آف کلنز بهترین اکانت رو پیدا کنید و بازی خود را بصورت مطمئن آغاز کنید .

خرید اکانت کلش اف کلنز مطمئن فقط از سایت وی جی استور

سر آغاز سوپرسل !

سوپرسل (Supercell) یک توسعه دهنده بازی های موبایل است که در هلسینکی فنلاند مستقر است و دفاتر آن در سانفرانسیسکو ، سئول و شانگهای است.

از زمان راه اندازی در سال 2010 ، ما پنج بازی به بازار جهانی آورده ایم – هی دی ، کلش اف کلنز ، بوم بیچ ، کلش رویال و براول استارز.

هدف ما این است که بهترین بازی ها را بسازیم – بازی هایی که توسط افراد بیشتری انجام می شود ، سالها لذت می برند و برای همیشه به یاد می آورند.

داستان سوپرسل !

در تابستان 2010 ، سوپرسل متولد شد. در آن زمان ، بنیان گذاران هیچ ایده ای برای تبدیل شدن این شرکت نداشتند.

آنها فقط می دانستند که می خواهند بازی های عالی بسازند که مردم سالها بازی می کنند. برای انجام این کار ، آنها نوع جدیدی از شرکت های بازی سازی را ایجاد می کنند.

ما از این جمله ساده برای توصیف ایده خود در مورد نوع جدیدی از شرکت های بازی سازی استفاده کردیم .

که مردم را در مرکز و مرکز خود قرار دهد. با خود فکر کردیم: “اگر یک شرکت بازی سازی را به همان شکلی که یک تیم ورزشی حرفه ای را تشکیل می دهید ، ایجاد کنید؟”.

( لدت خرید اکانت کلش اف کلنز رو با وی جی استور تجربه کنید ) .

در آن نوع مدل ، تنها مسئولیت و مدیریت مأموریت کسب بهترین استعداد برای هر موقعیت ، ایجاد بهترین محیط ممکن برای آنها و سپس دور شدن از مسیر است.

این می تواند یک محیط با بروکراسی صفر باشد. مکانی که بهترین افراد می توانند بیشترین تأثیر ممکن را داشته باشند و هیچ مانعی برای آنها ایجاد نمی کند.

سایر موارد ، از جمله اهداف مالی ، در مرحله دوم قرار می گیرند.

در طول سال ها ، ما فهمیدیم که حتی مهمتر از داشتن بهترین افراد داشتن بهترین تیم ها است – درست مثل ورزش هایی که جام های جهانی و قهرمانی ها توسط تیم ها برنده می شوند ، نه افراد.

ما دریافته ایم که بهترین کار با کیفیت از تیم های کوچکی حاصل می شود که در آن هر عضو نسبت به کاری که انجام می دهد مشتاق است.

غالباً زمانهایی که تیمها بزرگتر می شوند ، فرایندها ، بوروکراسی و حتی سیاست پدیدار می شوند و کار دیگر دیگر سرگرم کننده نیست.

به همین دلیل ما می خواستیم یک مدل سازمانی متشکل از تیم های بسیار کوچک یا به اصطلاح “سلول” ایجاد کنیم. Supercell مجموعه ای از این سلول ها است.

هر بازی از یک سلول ایجاد می شود و همه آنها کاملاً مستقل عمل می کنند و کنترل کاملی بر نقشه راه خود دارند. مدل سازمانی ما برای سرعت و اشتیاق بهینه شده است ، نه برای کنترل.

بسیاری از ما طرفداران سرگرم بازی هایی مانند World of Warcraft بودیم ، بازی هایی که بیشتر افراد سالها و نه فقط هفته ها یا ماهها بازی می کنند.

رویای ما ایجاد سرویس های بازی با طول عمر طولانی مانند آن بود. و ما می خواستیم آنها را برای گسترده ترین گروه ممکن ایجاد کنیم. اینها بازی هایی هستند که تقریباً همه می توانند وارد آن شوند.

دو ستون اصلی که می خواهیم این طول عمر را در اطراف آنها ایجاد کنیم ، بازی و اجتماعی است. ما به قدرت بازی ساده و سرگرم کننده اعتقاد داشتیم.

بسیاری از ما حتی آرزوی روزهای طلایی بازی های رایانه ای را داشتیم که بازی کاملاً به بازی عالی مربوط می شد.

وقتی صحبت از بحث اجتماعی می شود ، فقط فکر می کردیم که بازی با دوستان و افراد دیگر لذت بیشتری خواهد داشت.

( خرید اکانت کلش اف کلنز در وی جی استور مطمعن و اسان ) .

آغازین کراس پلت فرم

بخش مهمی از چشم انداز محصول اصلی ما ، در ماه مه 2010 ، زمانی که ما شروع به کار کردیم ، ایده ساخت خدمات بازی کراس پلتفرم بود – بازی هایی که می توانید وارد آنها شوید و از هر دستگاهی بازی کنید.

اما بعداً ، تفکر ما کاملاً تغییر کرد. اگر به خواندن ادامه دهید ، دلیل آن را خواهید دید. به طور خلاصه ، امروز ما بر این باوریم که بهترین کیفیت را فقط می توان با تمرکز روی یک پلت فرم در یک زمان بدست آورد.

بودجه اولیه ما از طرف موسسان سرمایه گذاری پس انداز خود در شرکت بود. علاوه بر این ، ما تا آنجا که توانستیم از Tekes ، بازوی تأمین مالی فناوری فنلاند ، وام گرفتیم.

دفتر اول ما در Niittykumpu در Espoo ، فنلاند بود.

تقریباً از دره سیلیکون فاصله داشت ، اما ما هر آنچه لازم داشتیم را داشتیم:

یک اتاق 30 متری ، شش میز از مرکز بازیافت و البته یک دستگاه قهوه ساز. کمی بعد ، وقتی شروع به استخدام افراد بیشتری کردیم ، توانستیم 15 نفر را در آن اتاق کوچک جا دهیم.

در برهه ای دیگر جایی برای مدیرعامل ما ایلکا نبود ، بنابراین او مجبور شد از خانه بیرون برود.

اولین بازی ما Gunshine.net نام داشت. این یک بازی نقش آفرینی آنلاین بصورت انبوه و چند نفره در زمان واقعی بود.

به یاد داشته باشید ، چشم انداز اصلی ما ایجاد خدمات بازی بین پلتفرم بود ، بنابراین ایده این بود که روزی بازیکنان می توانند از طریق وب دسکتاپ ، فیس بوک ، تبلت و تلفن همراه به دنیای Gunshine وارد شوند.

با این اوصاف ، ما باید از جایی شروع کنیم و منطقی ترین مکان سکویی با بیشترین دسترسی بود.

و در آن زمان ، آن سیستم عامل وب دسک تاپ و فیس بوک بود ، بنابراین ما شروع به ساخت بازی در بالای فناوری Flash کردیم.

ما توانستیم نسخه بتا خصوصی Gunshine را در فوریه 2011 راه اندازی کنیم و نسخه آزمایشی آزاد چند ماه بعد راه اندازی شد.

ما همچنین شروع به برنامه ریزی نسخه موبایل / تبلت بازی کردیم. در اوج خود در تابستان 2011 ، گانشاین حدود نیم میلیون بازیکن ماهانه داشت.

اولین بازی سوپرسل

متأسفانه ، ما به آرامی متوجه شدیم که Gunshine فقط چشم انداز اصلی محصول ما را ارائه نمی دهد. سه دلیل وجود داشت.

از همه مهمتر ، علی رغم هیجان اولیه ، بازیکنان بعد از یکی دو ماه از بازی خسته شده بودند. حقیقت غم انگیز این بود که این بازی ای نبوده است که کسی سالها بازی کند.

اگر قبلاً انواع مشابه بازی ها را انجام نمی دادید ، ورود به بازی خیلی سخت بود. این بازی هرگز به یک پدیده بازار انبوه تبدیل نخواهد شد.

بازی ای که می تواند در زندگی میلیون ها نفر تأثیر بگذارد. با وجود همه سخت کوشی های ما ، فهمیدیم که Gunshine قرار نیست همان بازی باشد که آرزوی آن را داشتیم.

اگر نمیخواهید از صفر شروع کنید با خرید اکانت کلش اف کلنز دلخواه خود زمان خود را ذخیره کنید .

عاشق شدن با موبایل !!

هنگامی که ما برنامه ریزی نسخه موبایل Gunshine را شروع کردیم ، به سرعت مشخص شد که تجربه در سیستم عامل تلفن همراه چندان خوب نخواهد بود.

تلاش برای تکرار تجربه ماوس / صفحه کلید در صفحه های لمسی خیلی سخت بود.

همچنین ، ما متوجه شدیم که مردم در دسک تاپ متفاوت از تلفن همراه بازی می کنند. بازی های موبایل باید سرگرم کننده باشند حتی اگر فقط چند دقیقه وقت برای بازی دارید. اسلحه نبود

همچنین مشخص شد که مشکل ما فقط با Gunshine نبود. ما نیز با استراتژی محصول خود مشکل بزرگی داشتیم.

یک روز ، هنگام بازی با چند iPad که به دفتر سفارش داده بودیم ، متوجه شدیم که چگونه همه ما عاشق این دستگاه شده ایم.

ما شروع کردیم به آن “پلت فرم نهایی بازی ها”. و ما شروع کردیم به درک اینکه این پلتفرم واقعا چقدر متفاوت بود.

اگر واقعاً می خواستیم بهترین بازی های ممکن را برای این پلتفرم ایجاد کنیم ، نمی توانیم روی چیز دیگری تمرکز کنیم.